جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :14058
ترجمه اهنگ Safari از Serena

تاريخ ارسال:جمعه 13 دی 1398 ساعت: 21:32
دیدگاه ها:نظرات(1)
ترجمه اهنگ Safari از Serena

 

چنل تلگرامی ما : t.me/VOXCID 

 

ترجمه :

I'm sure I've seen you in my dreams

من مطمئنم که تو رو تو خواب هام دیدم

I'm feeling like ain't first time we ever meet

احساس میکنم که این اولین باری نیست که همو میبینیم

You make the time fly slow, slow

تو باعث میشی زمان آهسته بگذره,آهسته

Just like slow rivers flow

مثل رودخونه ای که آهسته جاری میشه

Slow

آهسته

I see the fire in your

من آتیشو میبینم

In your eyes

توی چشمات

It makes me feel,

این باعث میشه من احساس کنم

It takes me high

این منو به آسمونا میبره

So bring it on the dancefloor

پس اونو روی صحنه ی رقص بیار

Baby u better start this right

عزیزم تو بهتره همین الان شروع کنی

I'm losing it

من دارم از دست میرم

I can't Control

من نمی توانم کنترل کنم

this Must be love

این باید عشق باشه

Loveee!

عشق!

Come on boy

زود باش پسر

Move that body

بدنتو تکون بده

‘Cuz tonight

چون امشب

 

 

I'm naughty naughty

من شیطون شدم

Dance with me like it's my party

با من برقص مثل اینکه این جشن منه

We go wild

ما دیوونه میشیم

We're in Safari.

ما توی یک گردشیم

Come on boy

زود باش پسر

Move that body

بدنتو تکون بده

‘Cuz tonight

چون امشب

I'm naughty naughty

من شیطون شدم

 

Dace with me like it's my party

با من برقص مثل اینکه این جشن منه

We go wild

ما دیوونه میشیم

We're in Safari.

ما توی یک گردشیم

We go wild

ما دیوونه میشیم

We're in Safari.

ما توی یک گردشیم

You better keep your eyes on me

بهتره که چشمات روی من باشه

I know you're not

میدونم نیستی

The only one who's watching me

تنها کسی که به من نگاه میکنه

When all the night stars glow,

وقتی تمام شب ستاره ها میدرخشن

Glow!

درخشش!

We dance among them slow,

ما بین اونا آهسته میرقصیم

Slow

آهسته

 

 

I see the fire in your

من آتیشو میبینم

In your eyes

توی چشمات

It makes me feel,

این باعث میشه من احساس کنم

It takes me high

این منو به آسمونا میبره

So bring it on the dancefloor

پس اونو روی صحنه ی رقص بیار

Baby u better start this right

عزیزم تو بهتره همین الان شروع کنی

I'm losing it

من دارم از دست میرم

I can't control

this Must be love

این باید عشق باشه

Loveee!

عشق!

بخش نظرات
این نظر توسط Hututu در تاریخ 1399/12/02 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

Hututu گفته:

It drives me crazyyy, oh my goodnessss🤪🤤🤩🤩
پاسخ : i happy to see you what feeling
پاسخ : خیلی تکست خفنیه پشمای منم متزلزل شد


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 96
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 12
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 39
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,597
بازدید ماه بازدید ماه : 5,121
بازدید سال بازدید سال : 33,064
بازدید کلی بازدید کلی : 284,030

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.12.241.2
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد