جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :82
دانلود آهنگ + ترجمه Passionfruit از Drake

تاريخ ارسال:دوشنبه 06 دی 1400 ساعت: 17:54
دیدگاه ها:نظرات(0)
دانلود آهنگ + ترجمه Passionfruit از Drake

چنل تلگرامی:

https://t.me/voxcid

Hold on, hold on, f**k that. F**k that shit…

نگهش دار نگهش دار شیرم توش (موقع ضبط یادش میره بخونه😂😂 میگه بزن از اول بخونم)

 

 

Hold on, I got to start this mothaf**kin’ record over again, wait a minute

صبر کن   من باید این ضبط *ـیری رو از اول شروع کنم   یه دقیقه صبر کنین

 

 

Fuck that shit. Still on this mothaf**kin’ record

شیرم توش هنوز که داره ضبط میکنه ک

 

 

I’mma play this mothaf**ka for y’all. Ayy y’all get some more drinks goin’ on

بابا من دارم این آهنگ *ـیری رو برای شما اجرا میکنما (چرا میخندین ) باید یکم نوشیدنی بیشتر بخورم

I’ll sound a whole lot better

اینجوری صدام بهتر میشه

 

 

Listen, seeing you got ritualistic

گوش کن    میبینم که تجملاتی شدی

 

 

Cleansin’ my soul of addiction for now

دارم خودمو از اعتیاد پاک میکنم

(منظورش اعتیاد به شخص مقابلشه)

 

 

‘Cause I’m fallin’ apart, yeah

چون دارم نابود میشم (از هم میپاشم )

 

 

Tension between us just like picket fences

تنش بینمون برقراره مثل یه حصار

 

 

You got issues that I won’t mention for now

تو به مشکلاتی برخوردی که دیگه برام مهم نیس

 

 

‘Cause we’re fallin’ apart

چون داریم از هم جدا میشیم

 

 

 

Passionate from miles away

از کیلومتر ها دورتر (دور تر از تو ) احساساتی شدم

 

 

Passive with the things you say

پیرو و قانع چیزایی شدم که بهم گفتی

 

 

Passin’ up on my old ways

دارم از همون راه های قدیمیم عبور میکنم

(کلا منظورش اینه که از راه دور یه رابطه ساختیم و تغییر کردم ولی الان دیگه تمومه همه چی و من دارم راه خودمو میرم)

 

 

I can’t blame you now, now

نمیتونم سرزنشت کنم

 

 

Passionate from miles away

(تکرار قسمت بالا)

Passive with the things you say

Passin’ up on my old way

I can’t blame you now, now

 

Listen, hard at buildin’ trust from a distance

گوش کن  نمیشه از این فاصله اعتماد ساخت

 

 

I think we should rule out commitment for now

به نظرم بهتره دیگه تعهداتمون رو کنار بذاریم

 

 

‘Cause we’re fallin’ apart

چون دیگه داریم از هم جدا میشیم

 

 

Leavin’, you’re just doing that to get evenG

جدایی      تو داری این کارو میکنی تا انتقام بگیری

 

 

Don’t pick up the pieces, just leave it for now

تیکه ها رو نمیخواد برداری (تیکه های رابطشون که از هم پاشیده) فقط ولش کن

 

 

They keep fallin’ apart

اونا همینطوری تیکه تیکه میشن

 

(چیزایی که میگه تو فارسی خیلی معنی باب میلی نمیده ولی دیگه خودتون منظورشو بفهمین )

 

 

 

Passionate from miles away

(تکرار قسمت های بالایی )

Passive with the things you say

Passin’ up on my old ways

I can’t blame you now, now

Passionate from miles away

Passive with the things you say

Passin’ up on my old ways

I can’t blame you now, now

 

 VOXCID.ROZBLOG.COM

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 44
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 18
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,545
بازدید ماه بازدید ماه : 5,069
بازدید سال بازدید سال : 33,012
بازدید کلی بازدید کلی : 283,978

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.191.22.34
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد