جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :81
دانلود آهنگ Battle Symphony از linkin Park

تاريخ ارسال:جمعه 17 دی 1400 ساعت: 19:31
دیدگاه ها:نظرات(0)
دانلود آهنگ Battle Symphony از linkin Park

چ.ن : t.me/voxcid

I got a long way to go and a long memory

 

من یه راه طولانی واسه رفتن و یه حافظه طولانی دارم

 

I been searching for an answer, always just out of reach

 

دنبال یه جواب میگشتم، همیشه از دسترس خارج بود اون جواب

 

Blood on the floor, sirens repeat

 

خون روی زمین، صدای اژیر تکرار میشه

 

I been searching for the courage to face my enemies

 

دنبال شجاعت میگشتم تا با دشمنام روبه رو بشم

 

When they turn down the lights

 

وقتی چراغارو خاموش میکنن

 

I hear my battle symphony, all the world in front of me

 

من سمفونی نبردم رو میشنوم، تمام دنیا روبه روی منه

 

If my armor breaks, I’ll fuse it back together

 

اگه زره ام بشکنه، به هم وصلش میکنم

 

Battle symphony, please, just don’t give up on me

 

سمفونی نبرد ، لطفا از من ناامید نشو

 

And my eyes are wide awake for my battle symphony

 

و چشمام کاملا باز هستن (هوشیارم)برای سمفونی نبردم

 

For my battle symphony

 

برای سمفونی نبردم

 

They say that I don’t belong, say that I should retreat

 

اونا گفتن که وابسته نیستم ، بگو که من باید عقب نشینی کنم

 

That I’m marching to the rhythm of a lonesome defeat

 

راهپیمایی میکنم تک و تنها روی ریتم پیروزی

 

But the sound of your voice puts the pain in reverse

 

اما صوت صدای تو درد رو برعکس میکنه و از بین میبره

 

No surrender, no illusions and for better or worse

 

بدون تسلیم شدن ، بدون خیال و توهم ، برای بهتر شدن یا بدتر شدن

 

When they turn down the lights

 

وقتی چراغارو خاموش میکنن

 

I hear my battle symphony, all the world in front of me

 

من سمفونی نبردم رو میشنوم، تمام دنیا روبه روی منه

 

If my armor breaks, I’ll fuse it back together

 

اگه زره ام بشکنه، به هم وصلش میکنم

 

Battle symphony, please, just don’t give up on me

 

سمفونی نبرد ، لطفا از من ناامید نشو

 

And my eyes are wide awake)

 

چشام کاملا بازه (کاملا هوشیارم

 

If I fall, get knocked down, pick myself up off the ground

 

اگه افتادم ،محکم به زمین کوبیده شدم، خودمو بالا میکشم از رویزمین

 

If I fall, get knocked down, pick myself up off the ground

 

اگه افتادم ،محکم به زمین کوبیده شدم، خودمو بالا میکشم از روی زمین

 

When they turn down the lights

 

وقتی چراغارو خاموش میکنن

 

I hear my battle symphony, all the world in front of me

 

من سمفونی نبردم رو میشنوم، تمام دنیا روبه روی منه

 

If my armor breaks, I’ll fuse it back together

 

اگه زره ام بشکنه، به هم وصلش میکنم

 

Battle symphony, please, just don’t give up on me

 

سمفونی نبرد ، لطفا از من ناامید نشو

 

And my eyes are wide awake for my battle symphony

 

و چشمام کاملا باز هستن (هوشیارم)برای سمفونی نبرد

 

    

اگه کامنتی دارین بزارین

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 80
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 33
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,581
بازدید ماه بازدید ماه : 5,105
بازدید سال بازدید سال : 33,048
بازدید کلی بازدید کلی : 284,014

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.116.42.158
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد