جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :5141
ترجمه اهنگ A Million On My Soul از Alexiane

تاريخ ارسال:دوشنبه 06 آبان 1398 ساعت: 8:07
دیدگاه ها:نظرات(2)
ترجمه اهنگ A Million On My Soul از Alexiane

 

 

چنل تلگرامی ما :  t.me/VOXCID 

ترجمه:

 

I gotta find myself, gotta find it now

من باید خودم را پیدا کنم، باید الان آن پیدا کنم

I gotta be a man, i gotta find him now

من باید یک مرد باشم، باید حالا او را پیدا کنم

 

I gotta be a man, i gotta be the man

من باید یک مرد باشم، باید مرد باشم

 

I gotta find myself, gotta find it now

من باید خودم را پیدا کنم، باید حالا آنرا پیدا کنم

 

I gotta be a man, i gotta find him now

من باید یک مرد باشم، باید حالا او را پیدا کنم

 

I gotta be a man, i gotta be the man

من باید یک مرد باشم، باید مرد باشم

 

When I come to town for the last time

وقتی برای آخرین بار به شهر می رم

 

Pull up in a fast car for the first time

برای اولین بار تو یه ماشین مدل بالا هستم

 

Im gonna say goodbye

من می‌خوام خداحافظی کنم

 

You didnt see me cry

تو گریه منو ندیدی

 

 

 

I got a million on my soul

برای جانم یک میلیون جایزه گذاشته اند

I go build an army on my own

میرم که ارتش خودم رو تشکیل بدم

 

They put a bounty in my soul

آنها برای گرفتن جانم جایزه تعیین کرده اند

 

Why wont you leave me alone more

چرا منو تنها نمیذاری؟

 

Oh, leave me alone more

اوه ، منو تنها بزار

 

I gotta be a man, I gotta be a man

من باید یک مرد باشم، باید یک مرد باشم

 

Why wont you leave me alone more

چرا منو تنها نمیذاری؟

 

Oh, leave me alone more

اوه ، منو تنها بزار

 

I gotta be a man, I gotta be a man

من باید یک مرد باشم، باید یک مرد باشم

 

Oh-oh, oh-oh-oh-oh

اوه-اوه، اوه-اوه-اوه-اوه

 

Oh-oh, oh-oh-oh-oh

اوه-اوه، اوه-اوه-اوه-اوه

 

Oh, hold my fire ا

وه، خشم من رو نگه دار

 

 

 

I gotta find myself, gotta find it now

من باید خودم را پیدا کنم، باید حالا آنرا پیدا کنم

I gotta be a man, i gotta find him now

من باید یک مرد باشم، باید حالا او را پیدا کنم

 

I gotta be a man, i gotta be a man

من باید یک مرد باشم، من باید یک مرد باشم

 

They wanna take me down, they wanna see me crawl

میخوان که من رو از پا دربیارن، میخوان که من رو در حال خزیدن ببینن

 

I gotta be a man, I gotta find him now

من باید یک مرد باشم، باید حالا او را پیدا کنم

 

I gotta be a man, I gotta be the man

من باید یک مرد باشم، من باید یک مرد باشم

 

When I come to town for the last time

وقتی برای آخرین بار به شهر می رم

 

Pull up in a fast car for the first time

برای اولین بار تو یه ماشین مدل بالا هستم

 

Im gonna say goodbye

من می‌خوام خداحافظی کنم

 

You didnt see me cry

تو گریه منو ندیدی

 

I got a million on my soul

برای جانم یک میلیون جایزه گذاشته اند

 

I go build an army on my own

میرم که ارتش خودم رو تشکیل بدم

 

They put a bounty in my soul

آنها برای گرفتن جانم جایزه تعیین کرده اند

 

Why wont you leave me alone more

چرا منو تنها نمیذاری؟

 

Oh, leave me alone more

اوه ، منو تنها بزار

 

 

 

I gotta be a man, I gotta be a man

من باید یک مرد باشم، باید یک مرد باشم

Why wont you leave me alone more

چرا منو تنها نمیذاری؟

 

Oh, leave me alone more

اوه ، منو تنها بزار

 

I gotta be a man, I gotta be a man

من باید یک مرد باشم، باید یک مرد باشم

 

Oh-oh, oh-oh-oh-oh

اوه-اوه، اوه-اوه-اوه-اوه

 

Oh-oh, oh-oh-oh-oh

اوه-اوه، اوه-اوه-اوه-اوه

 

Oh, hold my fire

اوه، خشم من رو نگه دار

 

I gotta find myself, gotta find it now

من باید خودم را پیدا کنم، باید حالا آنرا پیدا کنم

 

I gotta be a man, i gotta find him now

من باید یک مرد باشم، باید حالا او را پیدا کنم

 

I gotta be a man, i gotta be the man

من باید یک مرد باشم، باید مرد باشم

بخش نظرات
این نظر توسط Narges در تاریخ 1401/05/11 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

Narges  گفته:

Why نداره
پاسخ : کجاش

این نظر توسط حسام در تاریخ 1400/01/17 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

حسام گفته:

برا خودت Why اضافه کردی😂
پاسخ : داداش Why کجا بود اون MY هست ک نوشتم


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 18
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 9
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,519
بازدید ماه بازدید ماه : 5,043
بازدید سال بازدید سال : 32,986
بازدید کلی بازدید کلی : 283,952

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.137.148.243
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد