جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :10253
ترجمه آهنگ Light Down Low از Max

تاريخ ارسال:پنجشنبه 21 آذر 1398 ساعت: 21:31
دیدگاه ها:نظرات(0)
ترجمه آهنگ Light Down Low از Max

 

چنل تلگرامی ما : t.me/VOXCID 

 

ترجمه : 

 

Heaven only knows where you've been

فقط بهشت میدونه تو کجا بودی (بهشت جای حضور تو بوده)

But I don't really need to know

ولی من واقعا نیازی به دونستن(اینکه تو کجا بودی) ندارم

I know where you're gonna go

من میدونم تو داری کجا میری

On my heart, where you're resting your head

در قلب من، جاییکه تو در حال استراحت دادن به سرت هستی

And you just look so beautiful

تو فقط خیلی زیبا به نظر میرسی

It's like you were an angel

انگار که فرشته بودی (در بهشت)

Can I stop the flow of time?

میتونم زمان رو متوقف کنم؟

Can I swim in your divine?

میتونم در قداست (در الهی وآسمانی بودن) تو شناور بشم؟

Cause I don't think I'd ever leave this place

چون فکر نمیکنم هیچوقت بخوام اینجا رو ترک کنم

Oh, turn the lights turn the Lights Down Low

Yeah, now I'm feeling you breathing slow, oh

آره، حس میکنم داری اروم نفس میکشی، اوه

'Cause, baby, we're just reckless kids

چون عزیزم ما فقط بچه های بی پروایی هستیم

Trying to find an island in the flood

داریم تلاش میکنیم که ایسلند رو توی سیل پیدا کنیم (آرامش رو توی آشوب به دست بیاریم)

Oh, turn the lights, turn the Lights Down Low, oh

 

 

Under heavy skies in the rain

زیر ابر های سنگین (ابر های طوفان زا) در باران

You're dancing in your bare feet

تو با پاهای برهنه ات میرقصی

Just like we're in a movie

انگار که ما فقط توی یه فیلمیم(شخصیت های یه فیلم هستیم)

Grab my hand and we're chasing the train

دست منو بگیر ما داریم قطار رو دنبال میکنیم

Catch you looking back at me

Running through a cloud of steam

از بین مه میدوییم

Can I stop the flow of time?

میتونم زمان رو متوقف کنم؟

Can I swim in your divine?

میتونم در قداست (در الهی وآسمانی بودن) تو شناور بشم؟

Cause I don't think I'd ever leave this place

چون فکر نمیکنم هیچوقت بخوام اینجا رو ترک کنم

Oh, turn the lights turn the Lights Down Low

Yeah, now I'm feeling you breathing slow, oh

آره، حس میکنم داری اروم نفس میکشی، اوه

'Cause, baby, we're just reckless kids

چون عزیزم ما فقط بچه های بی پروایی هستیم

Trying to find an island in the flood

داریم تلاش میکنیم که ایسلند رو توی سیل پیدا کنیم (آرامش رو توی آشوب به دست بیاریم)

Oh, turn the lights, turn the Lights Down Low, oh

And I will give you everything baby

و من همه چیز بهت میدم

But can you feel this energy? Take it

ولی میتونی این انرژی رو حس کنی؟ بگیرش

You can have the best of me baby

تو میتونی بهترینه منو داشته باشی (بهترین چیزی که میتونم باشم)

And I will give you anything

و من همه چیز بهت خواهم داد

 

 

Can you feel this energy? Take it

میتونی این انرژی رو حس کنی؟ بگیرش

You can have the best of me baby

تو میتونی بهترینه منو داشته باشی (بهترین چیزی که میتونم باشم)

Oh, turn the lights turn the Lights Down Low

Yeah, now I'm feeling you breathing slow, oh

آره، حس میکنم داری اروم نفس میکشی، اوه

Oh, turn the lights turn the Lights Down Low

Yeah, now I'm feeling you breathing slow, oh

آره، حس میکنم داری اروم نفس میکشی، اوه

'Cause, baby, we're just reckless kids

چون عزیزم ما فقط بچه های بی پروایی هستیم

Trying to find an island in the flood

داریم تلاش میکنیم که ایسلند رو توی سیل پیدا کنیم (آرامش رو توی آشوب به دست بیاریم)

Oh, turn the lights, turn the Lights Down Low, 

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 17
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 8
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,518
بازدید ماه بازدید ماه : 5,042
بازدید سال بازدید سال : 32,985
بازدید کلی بازدید کلی : 283,951

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.137.148.243
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد