جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :52
ترجمه + دانلود آهنگ Don't Leave Me here از Coldsteeze

تاريخ ارسال:جمعه 19 آبان 1402 ساعت: 22:31
دیدگاه ها:نظرات(0)
ترجمه + دانلود آهنگ Don't Leave Me here از  Coldsteeze

چنل : t.me/voxcid

آره

(Don’t leave me here)

اینجا ترکم نکن

(Don’t leave me here)

اینجا ترکم نکن

This keeps going through my head

اینا دائما تو فکرمه

Man

پسر

Look, I don’t even know what to do

ببین، حتی نمیدونم چیکار کنم

Look

ببین

Yeah, ay, yeah

آره ای آره

We ’bout to have a talk

ما باید حرف بزنیم

Yeah

آره

Look at the skyline

به آسمون نگاه کن

As you looking in my eyes

همونجور ی که به چشام نگاه میکنی

Sick of these dry cries

از این گریه های خشک خستم

(اینقد گریه کرده که چشماش خشک شده)

Hate that the fact that we all die

از این حقیقت که همه میمیر یم متنفرم

And it gets to my head and I won’t lie

و این میاد تو ذهنم و دروغ نمیگم

Took your own life I don’t know why

زندگی خودتو گرفتی نمیدونم چرا

(راهتو از من جدا کردی)

Never even got to tell you bye

حتی هیچ وقت باهات خدافظی نکردم

Know you looking at me through the sky

میدونم که از تو آسمون بهم نگاه میکنی

Lemme just take away your pain

بذار از دردت دور بشم

Living day to day, back and forth I sway

روز به روز میگذرونم ، جلو و عقب تاب میخورم

I don’t want the fame, I just want the fix

معروفیتو نمیخوام ، میخوام درست بشم

Nothing’s been the same

هیچ چیز مثل قبل نیست

Hate the fact I miss You

از ین متنفرم که دلم برات تنگ شده

And I hate to admit it

و متنفرم که تاییدش کنم

Talking ’bout my life and I just really wanna quit it

درباره زندگیم حرف میزنم و واقعا میخوام تمومش کنم

All these people ’round me I just never really fit in

آدمای دوروبرم هیچ وقت باهاشون سازگار نبودم

Try to talk about they just never wanna listen

سعی میکنم باهاشون حرف بزنم ولی اونا نمیخوان بشنون

Wait, take me away

وایسا، منو با خودت ببر

Lemme just leave, wanna go far away

بذار فقط برم، میخوام دور بشم

Far from this place that I used to just chase

دور از ینجایی که عادت داشتم تعقیبش کنم

Chase all these dreams that I never could take

تعقیب تمام آرزوهایی که هیچوقت نتونستم بهشون برسم

Leave me alone I just need me a break

تنهام بذار، من فقط نیاز دارم به خودم استراحت بدم

Why did you do this, I’m hoping it’s fake

چرا اینکارو کردی؟ امیدوارم الکی بوده باشه

Living in hell and I’m hating this place

تو جهنم زندگی میکنم و از ینجا متنفرم

Pain on my shoulders it’s starting to weigh

درد رو شونه هام داره سنگین تر میشه

Starting to weigh

داره سنگین تر میشه

Give me a sign that I will be okay

یه نشونه بهم بده که حالم خوب میشم

Make the sky blue, I don’t wanna see gray

آسمونو آبی کن، نمیخوام خاکستر ی ببینمش

Not this bad person of who I portray

نه این آدم بدی که من تصورش کردم

Killing my body and watch it decay

بدنمو بکش و ببین که میپوسه

So out of words I don’t know what to say

خارج از کلمات نمیدونم چی بگم

These demons that do it I swear they will pay

این شیاطینی که اینکارو میکنن قسم میخورم تقاص پس میدن

Astral projection, I’m fading away

دارم محو میشم

But I’m gonna make you proud

ولی کار ی میکنم بهم افتخار کنی

Know you looking at me from above I’m down

میدونم از بالاسر دار ی نگام میکنی من خستم

Never gonna give it up

هیچ وقت تسلیم نمیشم

Never ever gonna let ’em get me stuck

هیچ وقت نمیذارم منو گیر بندازن

Gotta find a way but I need some luck

باید یه راه فرار پیدا کنم ولی یکم شانس نیاز دارم

Hit me in the heart and I’m feeling struck

بزن تو قلبمم ومن حس میکنم اینجور ی شده

Living this life and it doesn’t make sense

اینجور زندگی کردن منطقی به نظر نمیاد

No dollars, no quarters, it doesn’t make cents

هیچ پولی، هیچ جایی، منطقی به نظر نمیرسه

Faking a smile, I don’t wanna pretend

مصنوعی میخندم، نمیخوام وانمود کنم

Looking for love, I don’t know where it went

دنبال عشقم، نمیدونم کجا رفته

Hate the fact that I don’t have any friends

از ین که هیچ دوستی ندارم متنفرم

I need to find me a way to prevent

نیاز دارم خودمو پیدا کنم تا جلوگیری کنم از اینا

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 60
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 24
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,561
بازدید ماه بازدید ماه : 5,085
بازدید سال بازدید سال : 33,028
بازدید کلی بازدید کلی : 283,994

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.141.197.212
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد