جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :4871
ترجمه اهنگ Youngblood از 5 seconds of summer

تاريخ ارسال:سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 7:44
دیدگاه ها:نظرات(0)
ترجمه اهنگ Youngblood از 5 seconds of summer

 

 

چنل تلگرامی ما : t.me/VOXCID

 

 

ترجمه : 

 

 

Remember the words you told me

 

 اون کلماتی که بهم گفتی رو به یاد بیار

 

“Love me ’til the day I die”

 

 ” تا زمانی که بمیرم عاشقم میمونی“

 

Surrender my everything

 

 همه چیزم رو تسلیم و رها کردم

 

‘Cause you made me believe you’re mine

 

 چون کاری کردی باور کنم ماله منی                                                         

 

Yeah, you used to call me baby

 

 آره، قبلا صدام میکردی “عزیزم“

 

Now you’re calling me by name

 

 اما الان به اسمم صدام میکنی

 

Takes one to know one, yeah

 

 زمان میبره تا کسی رو بشناسی، آره

 

You beat me at my own damn game

 

 تو منو تو بازی خودم شکست میدی

 

 

 

 

 

You push and you push and I’m pulling away

 

 تو فشار میدی و هلم میدی و منم ازت دور میشم

 

Pulling away from you

 

 ازت دور میشم

 

I give and I give and I give and you take

 

 من میدم و میدم و میدم و تو میگیری

 

Give and you take

 

 میدم و میگیری

 

 

 

 

 

 

 

Youngblood

 

 جوانان

 

 (در اینجا منظور از جوانان کسی است که در رابطه اش تازه کار و بی تجربه است)

 

Say you want me, say you want me out of your life

 

 بگو ازم میخوای، بگو ازم میخوای از زندگیت برم بیرون

 

And I’m just a dead man walking tonight

 

 و من هم فقط یه مرده متحرکم امشب

 

(یعنی اگه بگی برم بیرون از زندگیت عین یه مرده متحرک راهم رو میکشم و میرم بیرون)

 

But you need it, yeah, you need it all of the time

 

 اما تو بهش نیاز داری، آره، تو همیشه بهش نیاز داشتی

 

Yeah, ooh, ooh, ooh

 

 

 

 

 

Youngblood

 

 جوانان

 

 (در اینجا منظور از جوانان کسی است که در رابطه اش تازه کار و بی تجربه است)

 

Say you want me, say you want me back in your life

 

 بگو ازم میخوای، بگو ازم میخوای از زندگیت برم بیرون

 

So I’m just a dead man crawling tonight

 

 پس من فقط یه مرده خزنده میشم امشب

 

‘Cause I need it, yeah, I need it all of the time

 

 چون بهش نیاز دارم، آره، همیشه نیاز داشتمش

 

Yeah, ooh, ooh, ooh

 

 

 

 

 

Lately our conversations

 

 جدیدا مکالمات مون

 

End like it’s the last goodbye

 

 جوری تموم میشه انگار آخرین خداحافظیمونه

 

Then one of us gets too drunk

 

 بعدش یکیمون زیاد مست میشه

 

And calls about a hundred times

 

 و نزدیک صدبار زنگ میزنه

 

So, who you been calling baby?

 

 پس، داری به کی زنگ میزنی؟

 

Nobody could take my place

 

 کسی نمیتونه جای منو بگیره

 

When you’re looking at those strangers

 

 وقتی داری به اون غریبه ها نگاه میکنی

 

Hope to God you see my face

 

 امیدوارم صورت منو ببینی

 

 (امیدوارم وقتی به اونا نگاه میکنی با دیدنشون به یاد من بیفتی)

 

 

 

 

 

Youngblood

 

 جوانان

 

Say you want me, say you want me out of your life

 

 بگو ازم میخوای، بگو ازم میخوای از زندگیت برم بیرون

 

And I’m just a dead man walking tonight

 

 پس من فقط یه مرده متحرک میشم امشب

 

But you need it, yeah, you need it all of the time

 

 اما بهش نیاز داری، آره، همیشه بهش نیاز داری

 

Yeah, ooh, ooh, ooh

 

Youngblood

 

 جوانان

 

 

 

Say you want me, say you want me back in your life

 

 بگو ازم میخوای، بگو ازم میخوای از زندگیت برم بیرون

 

So I’m just a dead man crawling tonight

 

 پس من هم یه مرده میشم که امشب میخزه

 

‘Cause I need it, yeah, I need it all of the time

 

 چون بهش نیاز دارم، آره، همیشه بهش نیاز داشتم

 

Yeah, ooh, ooh, ooh

 

 

 

 

 

You push and you push and I’m pulling away

 

 تو فشار میدی و هلم میدی و من هم ازت دور میشم

 

Pulling away from you

 

 ازت دور میشم

 

I give and I give and I give and you take

 

 من میدم و میدم و میدم و تو میگیری

 

Give and you take

 

 میدم و میگیری

 

You’re running around and I’m running away

 

 تو اطراف میگردی و من فرار میکنم

 

Running away from you, mmm, from you

 

 ازت فرار میکنم، اممم، از تو

 

 

 

 

 

Youngblood

 

 جوانان

 

Say you want me, say you want me out of your life

 

 بگو ازم میخوای، بگو ازم میخوای از زندگیت برم بیرون

 

And I’m just a dead man walking tonight

 

 و من هم فقط یه مرده متحرک میشم امشب

 

But you need it, yeah, you need it all of the time

 

 اما بهش نیاز داری، آره، همیشه بهش نیاز داشتی

 

Yeah, ooh, ooh, ooh

 

Youngblood

 

 جوانان

 

Say you want me, say you want me back in your life

 

 بگو ازم میخوای، بگو ازم میخوای از زندگیت برم بیرون

 

So I’m just a dead man crawling tonight

 

 پس من هم یه مرده خزنده میشم امشب

 

‘Cause I need it, yeah, I need it all of the time

 

 چون بهش نیاز دارم، آره، همیشه بهش نیاز داشتم

 

Yeah, ooh, ooh, ooh

 

 

 

 

 

 

 

 You push and you push and I’m pulling away

 

 تو فشار میدی و هلم میدی و من هم ازت دور میشم

 

Pulling away from you

 

 ازت دور میشم

 

I give and I give and I give and you take

 

 من میدم و میدم و میدم و تو میگیری

 

Give and you take

 

 میدم و میگیری

 

Youngblood

 

 جوانان

 

 (در اینجا منظور از جوانان کسی است که در رابطه اش تازه کار و بی تجربه است)

 

Say you want me, say you want me out of your life

 

 بگو ازم میخوای، بگو ازم میخوای که از زندگیت برم بیرون

 

 

 

And I’m just a dead man walking tonight

 

 و من هم فقط یه مرده متحرکم امشب

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 63
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 25
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,564
بازدید ماه بازدید ماه : 5,088
بازدید سال بازدید سال : 33,031
بازدید کلی بازدید کلی : 283,997

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.141.197.212
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد