جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :3228
ترجمه اهنگ I fall apart از post malone

تاريخ ارسال:پنجشنبه 06 تیر 1398 ساعت: 0:55
دیدگاه ها:نظرات(2)
ترجمه اهنگ I fall apart از post malone

 

 

چنل تلگرامی ما :   @VOXCID

 

 

 

 

ترجمه :

Oooh, I fall apart

اوو، من شکسته شدم

Oooh, yeah, mmhmm

اوووه. بله . اهوم

She told me that I'm not enough, yeah

اون دختر بهم گفت که من کافی نیستم . آرره

And she left me with a broken heart, yeah

و اون منو با قلب شکسته ترک کرد . اره

She fooled me twice and it's all my fault, yeah

من را دو بار گول زد همشم تقصير خودم بود

She cut too deep, now she left me scarred, yeah

اون منو عمیق برید و الان هم منو زخمی گذاشته و رفته

Now there's too many thoughts goin' through my brain, yeah

الان هم کلی فکر توی سر من میگذره

And now I'm takin' these shots like it's Novocaine, yeah

الان هم اینقدر شات (مشروب) میزنم که انگار نواکین هست


(نواکین مادره بیحس کننده ک توی دندان پزشکی ازش استفاده میشه )

Oooh, I fall apart

اوو، من شکسته شدم

Down to my core

تا عمق وجودم

Oooh, I fall apart

اوو، من شکسته شدم

Down to my core

تا عمق وجودم

Oooh, didn't know it before

اووووو، قبلا خبر نداشتم

Surprised when you caught me off guard

سوپرایز شدم وقتی منو بدون دفاع گرفتی

(گارد ینی امادگی واسه مبارزه یا دفاع کردن وقتی یکی بدون گارد باشه شما میتونین بدترین ضربه رو بهش بزنین )


All this damn jewelry I bought

(حیف) این همه جواهرات لعنتی که برات خریده بودم

You was my shorty, I thought

تو نیمه ی من بودی ، فکر میکردم

Never caught a feelin' this hard

هیچوقت همچنین حس سنگینی رو نچشیده بودم

Harder than the liquor I pour

سنگین تر از مشروبی که میریزم

Tell me you don't want me no more

بهم بگو که دیگه منو نمیخوای

But I can't let go

ولی نمیتونم ولت کنم

Everybody told me so

همه به من گفتن (ولت کنم)

Feelin' like I sold my soul

انگار که میخوام روحم رو بفروشم

Devil in the form of a whore

شیطان توی قالب ج*ده

Devil in the form of a whore

شیطان توی قالب ج*ده

You said it

تو گفتی

No, you said it

نه ، تو گفتی

No, you said it

نه ، تو گفتی

We'd be together

ما با هم می مونیم

Oooh, I fall apart

اوو، من شکسته شدم

Down to my core

تا عمق وجودم

Oooh, I fall apart

اوو، من شکسته شدم

Down to my core

تا عمق وجودم

Oooh, didn't know it before

اووووو، قبلا خبر نداشتم

Surprised when you caught me off guard

سوپرایز شدم وقتی منو بدون دفاع گرفتی

All this damn jewelry I bought

(حیف) این همه جواهرات لعنتی که برات خریده بودم

You was my shorty, I thought

تو نیمه ی من بودی ، فکر میکردم

Ice keep pourin' and the drink keep flowin'

یخ معلقه و مشروب لیز میخوره

Try to brush it off but it keep on goin'

سعی میکنم که فراموش کنم ولی ادامه داره

Covered in scars and I can't help showin'

پر زخمم و نمیتونم نشون ندم

Whippin' in the foreign and the tears keep blowin'

وایپین در خارج از کشور و اشک ها در حال سقوط است، آره

Ice keep droppin' and the drink keep flowin'

یخ میریزم و مشروب روش

Try to brush it off but it keep on goin'

سعی میکنم که فراموش کنم ولی ادامه داره

All these scars, can't help from showin'

این همه زخم و نمیتونم نشون ندم

Whippin' in the foreign and the tears keep blowin', yeah

وایپین در خارج از کشور و اشک ها در حال سقوط است، آره

Oooh, I fall apart

اوو، من شکسته شدم

Down to my core

تا عمق وجودم

Oooh, I fall apart

اوو، من شکسته شدم

Down to my core

تا عمق وجودم

Oooh, didn't know it before

اووووو، قبلا خبر نداشتم

Surprised when you caught me off guard

سوپرایز شدم وقتی منو بدون دفاع گرفتی

All this damn jewelry I bought

(حیف) این همه جواهرات لعنتی که برات خریده بودم

You was my shorty, I thought

تو نیمه ی من بودی ، فکر میکردم

بخش نظرات
این نظر توسط Ftm در تاریخ 1401/10/19 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

Ftm گفته:

مرسی از ترجمتون
پاسخ : عزیزی

این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1400/08/20 و 3:28 دقیقه ارسال شده است

Mohsen گفته:

چه صدایه خش داری داره
پاسخ : دقیقا


کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 50
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 5
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 20
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,551
بازدید ماه بازدید ماه : 5,075
بازدید سال بازدید سال : 33,018
بازدید کلی بازدید کلی : 283,984

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.191.240.222
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد