جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :25
متن و ترجمه + دانلود اهنگ Artistry از Jacob Lee

تاريخ ارسال:جمعه 04 اسفند 1402 ساعت: 20:17
دیدگاه ها:نظرات(0)
متن و ترجمه + دانلود اهنگ Artistry از Jacob Lee

چنل : VOXCID

I let every thought thread a weft of yarn

اجازه دادم تمام افكارم تبدیل به الیاف بشه

Weaving through the warps, a tapestry of us

و تار و پود یک پارچه گل كارى شده از ما را بسازه

[Pre-Chorus]

If I make my arms, the home you seek

اگه آغوشم رو خانه‌ای کنم که همیشه دنبالش بودی

If I sway my brush, would I capture thee?

اگه قلمم رو به حرکت در آورم، مى تونم تو رو تسخیر کنم؟

If I hang your scars in a gallery

اگه (جای) زخماتو تو یه گالری آویزون کنم

As a work of artistry

به عنوان یک اثر هنری

[Chorus]

May I clear your slate and wipe your conscience

باشد که اشتباهات گذشته ات زو از وجدان بیدارت پاک کنم

Lay it on another shelf

و روی قفسه‌ى دیگه ای بذارم

I′ll be anything you ever ask

هرچیزی که بخواهی مى شوم

I’ll take your memories upon myself

بار خاطراتت رو به دوش مى كشم

If you keep my thoughts and thieve my wisdom

اگه بصیرت و افکار منو بدزدی و برای خودت نگه داری

I will find another shell

كالبد دیگه ای پیدا می کنم

I don′t ever want to be the selfish reason

من نمی خوام هیچ وقت خودخواه باشم

You don’t ever find yourself

که تو هرگز خودت رو پیدا نکنی

[Verse 2]

I felt every thought claw the strands apart

احساس کردم تمام افکارم تار و پود رو از هم گسیخت

Weaving into knots, a travesty of us

از آنها گره اى ساخت، و از آن پارچه ى زیبا تنها یک نماى ناپسند باقی موند

[Pre-Chorus]

If I stay my arms, and I pull your sleeve

اگه بازوانم رو پایین نیاورم و آستین لباست رو بکِشم (بیصدا از تو بخواهم در آغوشم بیایی)

If I snap my brush, would you trust in me?

اگر با قلمم ضربه بزنم، به من اعتماد مى کنی؟

If I trace your scars with the broken piece

اگه زخماتو ردیابی کنم، با قطعه های شکسته

As a work of artistry

به عنوان یک اثر هنری

[Chorus]

May I clear your slate and wipe your conscience

باشد که اشتباهات گذشته ات زو از وجدان بیدارت پاک کنم

Lay it on another shelf

و روی قفسه‌ى دیگه ای بذارم

I′ll be anything you ever ask

هرچیزی که بخواهی مى شوم

I’ll take your memories upon myself

بار خاطراتت رو به دوش مى كشم

If you keep my thoughts and thieve my wisdom

اگه بصیرت و افکار منو بدزدی و برای خودت نگه داری

I will find another shell

كالبد دیگه ای پیدا می کنم

I don′t ever want to be the selfish reason

من نمی خوام هیچ وقت خودخواه باشم

You don’t ever find yourself

که تو هرگز خودت رو پیدا نکنی

[Bridge]

Watching the needle thread through every pore

تماشا می کنم چگونه نخ و سوزن از داخل هر سوراخ پارچه عبور مى کند (ترمیم رابطه به دوختن سوراخ لباس تشبیه شده)

She told me shading made everything more

او به من گفت ترکیب رنگ ها همه چیز را

Beautiful, but I don′t see it at all

قشنگه ولی من اصلا نمیبینمش

I’m more deranged than before

اکنون بیشتر از گذشته رنجیده شدم

Standing in paints as it pools on the ground

در میان رنگ های جاری بر زمین ایستاده ام

Colours of empathy blending with doubt

رنگ هایی از جنس همدلى که با تردید آمیخته شده

Witnessing everything melting around

مى بینم چگونه همه چیز در اطرافم فرو مى پاشد

Until I drown

تا زمانى که غرق بشوم

[Chorus]

May I clear your slate and wipe your conscience

باشد که اشتباهات گذشته ات زو از وجدان بیدارت پاک کنم

Lay it on another shelf

و روی قفسه‌ى دیگه ای بذارم

I′ll be anything you ever ask

هرچیزی که بخواهی مى شوم

I’ll take your memories upon myself

بار خاطراتت رو به دوش مى كشم

If you keep my thoughts and thieve my wisdom

اگه بصیرت و افکار منو بدزدی و برای خودت نگه داری

I will find another shell

كالبد دیگه ای پیدا می کنم

I don′t ever want to be the selfish reason

من نمی خوام هیچ وقت خودخواه باشم

You don’t ever find yourself

که تو هرگز خودت رو پیدا نکنی

[Outro]

May I clear your slate and wipe your conscience

باشد که اشتباهات گذشته ات رو از وجدان بیدارت پاک کنم

Lay it on another shelf

و روی قفسه‌ى دیگرى بذارم

I’ll be anything you ever ask

هرچیزی که بخواهی مى شوم

I′ll take your memories upon myself

بار خاطراتت رو به دوش مى كشم

If you keep my thoughts and thieve my wisdom

اگر بصیرت و افکار منو بدزدی و برای خودت نگه داری

I will find another shell

كالبد دیگه ای پیدا می کنم

I don′t ever want to be the selfish reason

من نمی خوام هیچ وقت خودخواه باشم

You don’t ever find yourself

که تو هرگز خودت رو پیدا نکنی

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 70
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 27
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,571
بازدید ماه بازدید ماه : 5,095
بازدید سال بازدید سال : 33,038
بازدید کلی بازدید کلی : 284,004

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.138.108.183
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد