جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :64
دانلود + ترجمه اهنگ Wating For Never از Post malone

تاريخ ارسال:دوشنبه 29 خرداد 1402 ساعت: 10:27
دیدگاه ها:نظرات(0)
دانلود + ترجمه اهنگ Wating For Never از Post malone

چنل :  T.me/voxcid

[Verse 1]

Should’ve seen the signs, so I guess I deserved it

باشد نشونه ها رو می دیدم، پس فکر کنم که لیاقتش رو داشتم

Made a habit overlookin’ cracks in the surface

تبدیل شدن به ترک‌های ناشی از خستگی در سطح

Goin’ along with the bu—-it you sold me

داره با اون مزخرفاتی که منو فروختی شروع می شه

(این ترک ناشی از خستگی مزخرفاتیه ک تو رابطه گفته بهش )

What was I to do when the bottle stopped working?

وقتی بطری از کار افتاد، من باید چه کار کنم؟

Try to make a home out a house while it’s burning down

سعی کن خونه رو در حالی که خانه در حال سوختن هست رو بسازید

( منظورش رابطس که وقتی داشته فرو میریخته اون سعی داشته درستش کنه )

Burn it to the ground

اون روی روی زمین بسوزونید

[Chorus]

Oh, if all these walls could talk

اوه، اگه همه این دیوارها میتونستن حرف بزنن

They would tell me, “Sit down, man, shut the f–k up”

اونا بهم میگن “بشین، مرد، خفه‌خون بگیر”

( با دیوار ها زیاد حرف میزده )

You put me through hell but I can’t get enough

تو منو به جهنم انداختی، اما من اسیر نمیشم

It took a little while, baby, then I woke up

کمی طول کشید عزیزم، بعد از خواب بیدار شدم

Woah, when all these tattoos fade

وقتی همه این تتوها محو میشن

I will never look back, you’ll be in thе same place

من هرگز به گذشته نگاه نمی‌کنم، تو در همان مکان خواهی بود

I keep tellin’ mysеlf if I wanted you to change

همش دارم به خودم میگم که اگه می‌خواستم تو تغییر کنی

I’d be waiting for never, waiting for never

من منتظر هیچ وقت بودم، هیچ وقت

[Verse 2]

Yeah, you could’ve done a better job at hiding your intentions

آره، تو می تونستی کار بهتری برای مخفی کردن نیت های خودت انجام بدی

I know what you did, stop being so defensive

میدونم چیکار کردی اینقدر حالت تدافعی به خودت نگیر

Save it, when did you become so jaded?

حفظش کن، کی اینقدر خسته شدی؟

I seen so many come and go, then come back to me

من خیلی رفت و امد هارو دیدم، که به سمت من برگشتن (اومدن سراغم)

I’ll never ever let another take half of me

من هرگز اجازه نمیدم کس دیگه که نصف من رو بگیره

I can’t win, and still I chase it

من نمیتوتم برنده بشم، و هنوز هم اون رو دنبال میکنم

(رابطه رو میگه)

[Chorus]

Oh, if all these walls could talk

اوه، اگه همه این دیوارها میتونستن حرف بزنن

They would tell me, “Sit down, man, shut the f–k up”

اونا بهم میگن “بشین، مرد، خفه‌خون بگیر”

You put me through hell but I can’t get enough

تو منو به جهنم انداختی، اما من اسیر نمیشم

It took a little while, baby, then I woke up

کمی طول کشید عزیزم، بعد از خواب بیدار شدم

Woah, when all these tattoos fade

وقتی همه این تتوها محو میشن

I will never look back, you’ll be in thе same place

من هرگز به گذشته نگاه نمی‌کنم، تو در همان مکان خواهی بود

I keep tellin’ mysеlf if I wanted you to change

همش دارم به خودم میگم که اگه می‌خواستم تو تغییر کنی

I’d be waiting for never, waiting for never

من منتظر هیچ وقت بودم ، هیچ وقت

[Bridge]

Just look right at my face

فقط به صورت من نگاه کن

Yeah, you should stay away

آره، تو باید از اینجا دور بمونی

There’s nothing left to fake

هیچ چیزی برای جعل کردن باقی نمونده

There’s nothing left to take

دیگه هیچ چیزی برای گرفتن نمونده

[Chorus]

Oh, if all these walls could talk

They would tell me, “Sit down, man, shut the f–k up” (Shut the f–k up)

You put me through hell but I can’t get enough (Can’t get enough)

It took a little while, baby, then I woke up

Woah, when all these tattoos fade

I will never look back, you’ll be in the same place

I keep tellin’ myself if I wanted you to change

I’d be waiting for never, waiting for never (Waiting for never, for never)

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 32
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 14
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,533
بازدید ماه بازدید ماه : 5,057
بازدید سال بازدید سال : 33,000
بازدید کلی بازدید کلی : 283,966

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.133.131.213
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد