جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :88
دانلود آهنگ + ترجمه Comatose از Skillet

تاريخ ارسال:دوشنبه 06 دی 1400 ساعت: 14:36
دیدگاه ها:نظرات(0)
دانلود آهنگ + ترجمه Comatose از Skillet

چنل تلگرامی : T.me/voxcid

ترجمه: 

I hate feeling like this

I'm so tired of trying to fight this

از این حس متنفرم 

از اینکه برای این بجنگم متنفرم 

I'm asleep and all I dream ofIs waking to you

خوابم و تمام ارزوم اینه کنار تو بیدار شم 

Tell me that you will listen

بهم بگو ک گوش میدی 

Your touch is what I'm missing

And the more I hide I realize I'm slowly losing you

لمس کردنت چیزیه ک دارم از دست دادم و هرچی بیشتر اینو قایم میکنم میفهمم ک بیشتر دارم از دستت میدم

ComatoseI'll never wake up without an overdose of you

هرگز بدون اوردوز بودنت بیدار نخواهم شد (چ سنگیننننن)

I don't want to live

I don't want to breathe'Less I feel you next to me

نمیخوام زندگی کنم

نمیخوام نفس بکشم و کمتر از همه اینا نمیخوام بعد از خودم حست کنم

You take the pain I feel(Waking up to you never felt so real)

تو دردی رو ک من حس میکنم درک میکنی 

(بیدار شدن کنارت هیچ وقت حس واقعی بودن نمیده)

I don't want to sleep

I don't want to dreamCause my dreams don't comfort meThe way you make me feel(Waking up to you never felt so real)

نمیخوام بخوابم 

نمیخوام رویا پردازی کنم چون طوری که تو ارومم میکنی رویاهام نمیکنن

I hate living without you

Dead wrong to ever doubt you

از زندگی کردن بودن متنفرم

اشتباه مردس ک همیشه بهت شک داشتم 

But my demons lay in waiting Tempting me awayOh

ولی شیاطین درونم منتظرن تا منو وسوسه کنند 

how I adore youOh

 how I thirst for you Oh 

how I need you

چقد تشنه تو ام

چقد برات اشتیاق دارم

چقد بهت نیاز دارم

ComatoseI'll never wake up without an overdose of you

I don't want to live

I don't want to breathe'Less I feel you next to me

U take the pain I feel(Waking up to you never felt so real)

I don't want to sleep

I don't want to dreamCause my dreams don't comfort meThe way you make me feel(Waking up to you never felt so real)

تکرار

Breathing life Waking upMy eyes open up

ComatoseI'll never wake up without an overdose of you

I don't want to liveI don't want to breathe'Less I feel you next to meYou take the pain I feel

(Waking up to you never felt so real)

I don't want to sleep

I don't want to dreamCause my dreams don't comfort meThe way you make me feel(Waking up to you never felt so real)

Oh, how I adore youWaking up to you never felt so realOh, how I thirst for youWaking up to you never felt so realOh, how I adore you, ohhhhThe way you make me feelWaking up to you never felt so real

VOXCID.ROZBLOG.COM

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 78
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 32
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,579
بازدید ماه بازدید ماه : 5,103
بازدید سال بازدید سال : 33,046
بازدید کلی بازدید کلی : 284,012

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.116.42.158
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد