جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :169
ترجمه اهنگ All I Want از sarah blasko

تاريخ ارسال:پنجشنبه 06 تیر 1398 ساعت: 23:49
دیدگاه ها:نظرات(0)
ترجمه اهنگ All I Want از sarah blasko

 

 

 

چنل تلگرامی ما :  @VOXCID

 

 

ترجمه :

 

I don't want another lover

 

عاشق دیگه ای نمیخوام

 

So don't keep holding out your hands

 

پس دستت رو دراز نکن

 

There's no room beside me

 

اتاقی سمت من وجود نداره ( جای خالی دیگه ای کنار من نیست )

 

I'm not looking for romance

 

من دنبال عشق نمیگردم

 

Say I'll be here, I'll be here

 

بگو من اینجا موندنی ام, اینجا موندنی ام

 

But there's no way you'd understand

 

اما هیچ راهی وجود نداره که تو درکش کنی

 

All I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

All I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

All I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

When I don't even know myself

 

وقتی من حتی خودم رو نمیشناسم

 

I don't want another partner

 

شریک دیگه ای نمیخوام

 

So don't try and break the spell

 

پس سعی نکن طلسم رو بشکنی

 

I can't even understand me

 

من حتی نمیتونم من رو بفهمم ( خودم هم نمیدونم چی میخوام )

 

So don't think that you can help

 

پس فکر نکن که میتونی کمکم کنی

 

When I say things and see things

 

وقتی چیزهائی رو میگم و چیزهائی رو میبینم

 

That's no way on earth to tell

 

که هیچ راهی برای گفتنش نیست

 

What I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

What I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

What I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

Cos I don't even know myself

 

چون من حتی خودم رو نمیشناسم

 

No-one wants to be lonely

 

هیچ کسی دوست نداره تنها باشه

 

But what am I to do

 

اما من چکار کنم

 

I'm just trying to be honest

 

من فقط سعی میکنم صادق باشم

 

I don't want to hurt you too

 

همچنین نمیخوام به تو صدمه بزنم

 

When I'll be there, I'll be there

 

وقتیکه اینجا موندنی ام, اینجا موندنی ام

 

I know I sound confused

 

میدونم که صدای من گیج کننده ست

 

But all I want

 

اما تمام چیزی که میخوام

 

All I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

All I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

All I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

All I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

See, all I want

 

ببین تمام چیزی که میخوام

 

All I want

 

تمام چیزی که میخوام

 

Is to one day come to know myself

 

اینه که روزی بیاد که خودم رو بفهمم

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 25
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 11
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,526
بازدید ماه بازدید ماه : 5,050
بازدید سال بازدید سال : 32,993
بازدید کلی بازدید کلی : 283,959

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 52.14.45.36
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد