جستجو در دانلود:

×

تبلیغات

نویسنده : Rewz بازدید :111
ترجمه اهنگ Tired of begin sorry از Enriqe Iglesias

تاريخ ارسال:دوشنبه 09 دی 1398 ساعت: 19:58
دیدگاه ها:نظرات(0)
ترجمه اهنگ Tired of begin sorry از Enriqe Iglesias

 

چنل ما : @Voxcid

 

ترجمه : 

 

Tired Of Being Sorry

 

I don’t know whyYou want to follow me tonight

 

نمیدونم چرا امشب میخوای به دنبالم بیای!

 

When in the rest of the worldm,mWith you whom I’ve crossed and I’ve quarreled

 

وقتی در آرمش دنیا من با تو کج خلقی کردم

 

Let’s me down so

 

پس نفرینم کن

 

For a thousand reasons that I know

 

بخاطر هزاران دلیلی که میدونم

 

To share forever the unrest

 

تا برای همیشه عذاب و آشفتگی رو به من هدیه کنی

 

With all the demons I possess

 

با تمام روح های پلیدی که در درونم هست

 

Beneath the silver moon

 

در زیر نور نقره ای ماه

 

Maybe you were right

 

شاید تو راست می گفتی!

 

But baby I was lonely

 

اما عزیزم من تنها بودم

 

I don’t want to fight

 

دیگه نمیخوام بجنگم

 

I’m tired of being sorry

 

دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

 

Chandler and Van NuysWith all the vampires and their brides

 

با تمام خون آشامها و عروسهایشان

 

We’re all bloodless and blind

 

ما بی خون و کور هستیم

 

And longing for a life

 

و به زور زنده ایم

 

Beyond the silver moon

 

در ماوراء نور نقره ای ماه

 

Maybe you were right

 

شاید تو راست می گفتی!

 

But baby I was lonely

 

اما عزیزم من تنها بودم

 

I don’t want to fight

 

دیگه نمیخوام بجنگم

 

I’m tired of being sorry

 

دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

 

I’m standing in the street

 

در خیابان ایستادم

 

Crying out for you

 

تورا صدا می کنم

 

No one sees me

 

کسی منو نمیبینه!

 

But the silver moon

 

جز نور نقره ای ماه

 

So far away – so outer space

 

اون دور دورا، خارج از این کره خاکی

 

I’ve trashed myself – I’ve lost my way

 

خودم رو حروم کردم، راهم رو گم کردم

 

I’ve got to get to you got to get to you

 

باید بهت برسم، باید بهت برسم

 

Maybe you were right

 

شاید تو راست می گفتی!

 

But baby I was lonely

 

اما عزیزم من تنها بودم

 

I don’t want to fight

 

دیگه نمیخوام بجنگم

 

I’m tired of being sorry

 

دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

 

I’m standing in the street

 

در خیابان ایستادم

 

Crying out for you

 

تورا صدا می کنم

 

No one sees me

 

کسی منو نمیبینه!

 

But the silver moon

 

جز نور نقره ای ماه

 

(lalalala [till end]) mMaybe you were right

 

شاید تو راست می گفتی!

 

But baby I was lonely

 

اما عزیزم من تنها بودم

 

I don’t want to fight

 

دیگه نمیخوام بجنگم

 

I’m tired of being sorry

 

دیگه از شرمنده بودن خسته شدم

 

I’m standing in the street

 

در خیابان ایستادم

 

Crying out for you

 

تورا صدا می کنم

 

No one sees me

 

کسی منو نمیبینه!

 

But the silver moon

 

جز نور نقره ای ماه

 

Be With You

 

بخش نظرات

کد امنیتی رفرش

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 59
کل نظرات کل نظرات : 22
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 79
بازدید دیروز بازدید دیروز : 270
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 11
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 56
آي پي امروز آي پي امروز : 33
آي پي ديروز آي پي ديروز : 104
بازدید هفته بازدید هفته : 1,580
بازدید ماه بازدید ماه : 5,104
بازدید سال بازدید سال : 33,047
بازدید کلی بازدید کلی : 284,013

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.116.42.158
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد